autonics-connector-0

کابل ها / اتصال دهنده ها

بلوک های ترمینال ورودی / خروجی / اتصال دهنده (کانکتورها) / کابل های شرکت آتونیکس موجب پیکربندی آسان سیستم می شوند. با داشتن محصولات طراحی شده جهت اتصال ساده، آتونیکس به ما قول حداکثر کارایی کاربری را می دهد.
autonics-connector-1

بلوک های ورودی و خروجی


بلوک ها و قطعات ترمینالی ورودی/ خروجی بطور وسیع برای مرتبط کردن انواع دستگاه ها در محیط های صنعتی و تکمیل پیکربندی های سیستم های ایده آل مورد استفاده قرار می گیرند.

autonics-connector-2

کابل ها


کابل های انتقالی اتصال دهنده آتونیکس بسیار قابل اعتماد و سازگار بوده و می توانند با انواع PLC , Servo , کنترلرها مورد استفاده قرار گیرند.

autonics-connector-3

اتصالات


اتصال دهنده های حسگر آتونیکس راحتی را برای کاربران ارائه داده و تا حد قابل توجهی کار نصب را در زمانی که سیستم ها را براساس حسگرها پیکربندی می کنیم، آسان می کند.

autonics-connector-4

کابل اتصال دهنده


کابل های اتصال دهنده آتونیکس با سنسورهای نوع اتصال مجاورتی ، سنسورهای فوتوالکتریک، و اینکودر ها (رمزگذار چرخشی) استفاده می شوند. طول و تنظیمات مختلف در دسترس هستند.

autonics-connector-5

جعبه اتصال


جعبه های ترمینال سنسور می توانند ارتباطات سنسور را ساده کنند و انعطاف پذیری نصب سنسور های متعدد در برنامه های مختلف را فراهم می سازند.

autonics-connector-6

سوکت


سوکت ها با دستگاه های کنترل نوع پلاگین آتونیکس استفاده می شوند مانند کنترلر های دما و یا تایمرها و به رخ کشیدن دوام بالا و هدایت الکتریکی.

autonics-connector-7

سوئیچ Thumbwheel


سوئیچ های Thumbwheel آتونیکس را می توان به راحتی نصب و یا به دستگاه های کنترل مختلف متصل کرد و دارای دوام بسیار بالا می باشد.